Cinderella
 
Jag har nu sett Cinderella. Måste erkänna att jag inte är ett fan av romantiska filmer. Den enda romantiska filmen jag tycker om är Remember Me och det är nästan främst på grund av det oväntade slutet (no spoilers). Cinderella var dock en helt magisk film. Perfekt om du bara vill komma bort en stund till en perfekt och trollbindande värld. Den är såklart en film som jag måste hoppa fram i vid vissa stunder för jag klarar inte av uppgyggandet till den jobbiga delen i filmen, får magknip av sånt.
 
Jag älskar disney filmer men aldrig vart ett fan av askungen, den tecknade versionen. Men denna filmen var nått helt annat och ändå samma. Älskade skådespelarna i filmen med, det avgör så mycket om dem är duktiga eller inte. 
 
Men ja jag tycker att mår ni dåligt sätt på denna så tror även ni på ett lyckligt slut.