Lite uppdatering
Mycket har hunnit hända sedan sist vi hördes av här på bloggen. Har haft fullt upp och bloggen har hamnat lite lågt på listan över prioriteringar. 
 
Jag har hunnit ta examen. Herregud vad fort dessa två år har gått. Carro kom ner från storstaden Göteborg och sov här i Hestra under praktikredovisningen och examen. Super mysigt och kul att få lite egentid nu när vi vart ifrån varandra så länge under praktiken. Tur att vi redan bokat in ett besök upp till Göteborg i sommar för att hälsa på henne och Joakim. 
 
Dagen innan examen så firade vi ett gäng från klassen tillsamamns i Jönköping, käkade lite gott och pratade i timmar. Firade sedan min examen med liten del av släkten, smörgåstårta och vanlig tårta. Blev kanonbra avslut!
 
Har nu börjat på ett jobb som bokare på Schenker. Är fram till September men trivs jätte bra. Roligt jobb (mycket stress vilket passar mig utmärkt har jag upptäkt) och bra kollegor. Dagarna bara flyger förbi vilket jag tycker det ska göra när man trivs. 
 
Har även hunnit med att vårda mina plantor på balkongen (även om dem kanske inte mår tipp topp så kämpar jag på haha) samt köpa pioner. Älskar växter, även om Emil anser att vår balkong numera är en jungel...
 
Midsommar var kanonbra. Har köpt en ny klänning som jag stormtrivs i. Fyndade den på MQ's rea vilket inte gör den till ett sämre kap direkt. Så den tillsammans med silver smycken och en krans från Stationen här i Hestra gjorde min midsommar outfit. På dagen blev det sillunch i Fryebo med några familjer vilket var ur mysigt, så längesedan vi träffade dem andra vilket var roligt. På kvällen blev det firande hos Alexander och Amanda med god mat och härligt sällskap. En toppen bra midsommar enligt mig!
 
Midsommarhelgen fortsatte sedan med minigolf på lördagen + tvättning. Sen en tripp till Jönköping på söndagen för inköp av nya skålar samt bio. Vi såg den nya Pirates of Caribbean vilket var mycket bättre än den senaste så vi var nöjda. Nu har dem långa hel veckorna med jobb dragit igång men det ska faktikst bli kul. Har mycket roligt inplanerat på helgerna med vilket gör bristen på semester lite mer okej!